Üdvözöllek az oldalon!

2014. február 9., vasárnap

Kérés!:)

Halihó!:) Hű, nem volt még ilyen bejegyzés, de most lehet kicsit le lesztek lombozva.NEM résszel jöttem, azért nehari:3 Szeretlek titeket <3:D Nos, akkor mondom is a szitut:
  • Verseny: Hát, ezt már jó rég óta kiterveltem.Ez abból állna, hogyha elérem mondjuk a 3.000 látogatottságot, és mondjuk lesz 10 feliratkozóm, akkor csinálok egy versenyt, kategóriákkal, nyereményekkel.A döntés az csak rajtatok áll.Nekem mindegy, hiszen így is- úgy is folytatom a blogot, de gondolom titeket is érdekelne ilyesmi dolog;DD
  • Kinézet: Aki a kezdetektől követi szerény kis irományomat, az tudja, hogy legalább 4-féle kinézete volt a blognak.Nos, ez azért van, mert ha én egyszer kigondolok, vagy találok egy ELVIHETŐ!!) fejlécet, akkor én ahhoz igazítom a blogot, mert nagyon tetszik.:D Ez speciel, ami most van, saját kreálmány, remélem azért valamennyire tetszik...de tessék kommentelni hogy tetszik-e vagy sem, és írjátok meg hogy miért, hiszen ez csak ÉPÍTŐ kritika lenne.:D
  • Pipák: Itt nincs sok mondanivalóm.Gyakorlatilag ugyan az, mint kicsit feljebb.Ha nem tetszik, akkor ÍRD MEG, HOGY MI NEM TETSZIK RAJTA, MERT HA NEM ÍROD MEG, SAJNOS NEM TUDOK RAJTA VÁLTOZTATNI!!!
  • Zene: Én általában úgy írom a blogot, hogy azokat a zenéket hallgatom meg először, amik a blogon be vannak állítva.Ez mind szép és jó, csak nagyon kevés zene van, így folyton ismétlődnek, és gondolom, ez titeket is zavar.EZÉRT KÉREK MINDEN KEDVES OLVASÓT, HOGY EHHEZ A BEJEGYZÉSHEZ KOMMENTELJEN NEKEM ZENÉKET, AMIK ILLENEK A BLOG HANGULATÁHOZ, ILLETVE AZT IS ÍRD MEG, HOGY MELYIK AZ A ZENE, AMIT FELTÉTLENÜL KI KELL VENNEM A BLOGBÓL! 
    Ennyi lett volna, remélem azért páran kommenteltek!:)
    Bogi xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése